Skoči na glavno vsebino

OBISK UČENCEV V BEOGRADU

3. DAN

Dedinje

Dan smo začeli s poukom in druženjem s prijatelji v šoli. Nato nas je doletela posebna čast. Obisk Kraljeve palače na Dedinjah je bil resnično čaroben. Palača izžareva zgodovino, luksuz in eleganco. Raziskovanje notranjosti in vrta nas je popeljalo nazaj v čase monarhije. Očarala nas je tudi bogata zbirka umetnin in dragocenosti. Na Dedinjah smo si uspeli ogledati tudi Hišo cvetja. Popoldan je namenjen druženju in zabavi s prijatelji. Jutri prihajamo domov. Veselimo se, saj vam imamo še veliko povedati o naši čudoviti pustolovščini.

2. DAN

Ečka je eden najlepših dvorcev v Vojvodini. Sprehodili smo se po parku, ki obkroža dvorec, spoznali njegovo zgodovino, ogledali smo si Kulo in hlev s konji. Na poti nazaj v Beograd so nas prijatelji povabili v etno restavracijo, kjer so nam postregli zelo okusno pristno srbsko hrano. Zaigral nam je orkester in sledila prava zabava. Čudovito doživetje. Dan je znova vse prehitro minil.

1. DAN

Druženje in televizija

Danes smo preživeli izjemen dan z našimi prijatelji. Zjutraj so nam pripravili čudovit sprejem, zapeli so tudi našo himno, posnela nas je nacionalna televizija. Družili smo se pri pouku, posebej ponosni smo bili, ko smo videli, da so njihovi učenci pripravili vrsto odličnih plakatov o Sloveniji. Po kosilu smo obiskali Narodno skupščino, se veliko fotografirali, prijatelji so nas odpeljali na ogled živalskega vrta, sprehodili smo se na Kalemegdan in uživali v krasnem razgledu. Jutri se javimo iz Ečke.

Sprejem na OŠ Dragojlo Dudić

Sporočamo, da smo prispeli, že spoznali prijatelje in sedaj zaslužena večerja in počitek.

(Skupno 1.565 obiskov, današnjih obiskov 1)