RAP RAČUNALNIŠTVO: SODELOVANJE UČENCEV PRI USTVARJANJU STRIPOV
V RAP računalništvo so šestošolci pomagali tretješolcem pri ustvarjanju stripov s pomočjo umetne inteligence za generiranje slik v orodju Canva. Tako sodelovanje prinaša številne prednosti za obe skupini učencev.
Mlajši učenci so na sproščen in igriv način spoznavali digitalna orodja, razvijali ustvarjalnost ter pridobivali osnovne računalniške veščine, ki jim bodo koristile pri nadaljnjem učenju. Ob tem so urili spretnosti timskega dela in komunikacije, saj so morali svoje ideje jasno izraziti in jih skupaj s starejšimi učenci pretvoriti v vizualno zgodbo.
Šestošolci pa so skozi vlogo mentorjev krepili svojo digitalno pismenost, obenem pa svoje znanje potrpežljivo in na razumljiv način prenašali na tretješolce. Ob tem so tudi sami bolje spoznavali delovanje umetne inteligence.
Tak način učenja obogati učne vsebine, spodbuja medgeneracijsko učenje in dokazuje, kako lahko informacijsko komunikacijska tehnologija poveže učence različnih starosti pri ustvarjalnem delu.
OŠ Janka Glazerja Ruše je vključena v projekt Simbioza skupnost, ki povezuje mrežo organizacij celotne Slovenije z namenom sodelovanja v različnih dejavnostih in podpiranja temeljnih vrednot: medgeneracijsko sodelovanje, prostovoljstvo in vseživljenjsko učenje.
Zapisala: Renata Štritof